1. Vid skada
Vi förstår att du kanske inte är expert på försäkringar eller hur skadehantering går till. Men det är vi och vi hjälper dig gärna när du har råkat ut för något.


Börja med att anmäla vad som hänt och vad du vill ha ersättning för här på webben. Vi kontaktar dig när vi fått din anmälan. Det sker senast nästkommande arbetsdag. Om du är i akut behov av hjälp efter klockan 21.00 på vardagar ringer du skadejouren på telefon 0771-44 10 44.

  • Anmäl när du vill

    ​Du kan göra din anmälan när som helst på dygnet, året runt.

  • Snabb bekräftelse

    ​Du får ett bekräftelsemejl när vi har tagit emot din anmälan.

  • Du får besked

    Senast nästa vardag får du besked om din skada.

​​BRA BETYG PÅ VÅR SKADESERVICE

Skadehantering som den borde vara – det är vårt motto. Det genomsyrar vårt arbete och den service vi ger dig i samband med en skada. Vi vill att du snabbt ska få den hjälp du behöver, ett bra bemötande och att du känner dig rättvist behandlad.


Om du inte är nöjd med hanteringen av ditt ärende

Om du inte är nöjd

Om vi inte kommer överens i ditt ärende har du flera möjligheter att gå vidare till någon som kan se på ditt ärende på nytt. Kostnadsfritt förstås.

Läs mer
Försäkringsbedrägeri drabbar dig

Försäkringsbedrägeri

Försäkringsbedrägeri är något som i förlängningen drabbar dig som kund. Vi arbetar för att minska bedrägerierna.

Läs mer
  1. Vid skada