Service vid skada

så går det till
Det allra viktigaste med en försäkring är den hjälp du får när det har hänt någonting. Det är då vi ska leverera vår skadeservice till dig. Det är då det visar sig vad du betalar för och vad det är värt.

Så här fungerar vår skadeservice:

  • Du anmäler enkelt skadan på webben. Vill du hellre ringa går det självklart lika bra. Om du ringer kan vi till och med fylla i din skadeanmälan.).
  • Vi tar över ansvaret och kontaktar de specialister du behöver för att få hjälp. Vi tar hand om flera skador - 1,4 miljoner stycken - varje år, så vi har lärt oss vem som är bra på vad.
  • Du kan ta det lugnt och ägna dig åt annat än försäkringsadministration.

Att ta hand om våra kunder på det här sättet leder till att vi löser mer än hälften av alla ärenden inom 24 timmar. Våra kunder är ofta nöjda. De tycker att vi är rättvisa, snabba och enkla att ha att göra med. 

Anmäl skada

Här kan du anmäla din skada dygnet runt – snabbt och enkelt. Vi kontaktar dig senast nästkommande vardag.

Anmäl skada

Kontakta oss

Vi hjälper dig gärna med dina frågor om försäkringar. Du kan ringa, chatta eller mejla.

Kontakta kundservice