Nyhetsartikel, 22 juni 2016

”När jag chattar med If kan jag göra flera saker samtidigt”

Efter lanseringen av vår nya tjänst där du kan chatta med oss på If Express har vi fått många positiva kommentarer kring hur smidigt det upplevs av många förmedlare i hela landet. Elin Eckeskog på Söderberg & Partners tycker att tjänsten gör vardagen både enklare och smidigare. Elin

– Chatten är jätteenkel att använda, jag får snabba svar och jag verifierar mig med min mailadress. Är det kö i chatten ser jag vilken plats jag har och kan fortsätta med annat under tiden. Har jag en kund i telefonen som frågar om till exempel en faktura kan jag chatta direkt med If och lösa ärendet, en suverän service till våra kunder. Är det mer komplexa frågor blir jag uppringd av If istället.

– En annan fördel är att jag kan spara dialogerna eller få dem mejlade till mig själv. Det är tryggt att veta att inget försvinner om jag skulle behöva gå tillbaka för att se vad som sagts. Det är också väldigt enkelt att hitta till chatten, båda på datorn och med mobilen.

–​ Jag rekommenderar verkligen alla att testa chatten. För mig har denna service bara underlättat i vardagen.