Nyhetsartikel, 19 december 2016

För snabbt svar - chatta

Oavsett om du sitter i ett kundmöte eller i telefon på kontoret kan du få snabba svar och enklare offerter genom att chatta med If Express. Allt loggas hos oss, så du kan spara varje dialog genom att mejla den till dig själv.
​​När du behöver snabb hjälp rekommenderar vi att chatta med If Express. Du får personlig service och löser ditt ärende inom några minuter.
​​Ett enkelt och smidigt sätt att få hjälp med exempelvis:​​
  • Information om gällande försäkring
  • Faktura- och betalningsfrågor
  • Skadehistorik
  • Försäkringsbevis
  • Grönt kort
  • Pris på enskilt fordon
  • Pris på tjänstereseförsäkring

Snabbare hantering och ökad tillgänglighet

Vi vet värdet av snabba svar. Därför har vi förbättrat vår service och ökat tillgängligheten hos If Express. Du kan chatta var du än är, eftersom den fungerar på såväl dator som mobil och surfplatta. Chatten är tillgänglig under ordinarie öppettider.

Tryggt och säkert

Alla dialoger sparas hos If. Om du vill kontrollera vad vi kommit överens om kan vi enkelt gå tillbaks och hämta informationen.

Så här chattar du med If Express

  1. För att starta chatten klickar på chattsymbolen och anger din e-postadress.
  2. Du får en köplats och kan surfa vidare på sidan medan vi söker en ledig handläggare.
  3. När det är din tur får du en avisering i chattfönstret. Då kan du börja chatta och få snabb personlig service!
  4. När du avslutar chatten kan du enkelt spara eller mejla dialogen till dig själv.